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Debido al inesperado cierre de Megaupload, algunos de los links para descargar juegos estarán inactivos hasta nuevo aviso.
Haré lo que pueda para encontrar links nuevos y subiré de nuevo algunos archivos en servidores distintos.

-Gracias por la comprensión.

Because of the unexpected closure of Megaupload, some of the links to download games will be inactive until further notice.
I'll do whatever I can to find new links, and gain back some files on different servers.

-Thank you for understanding.

Algunos Juegos Para Descargar

He puesto dos juego de PS1 y uno de PC:

Si tienen alguna duda de como se instala o alguna otra, dejenme un comentario o mandenme un mensaje privado.

Civilization III (PC)


Links: http://www.megaupload.com/?d=CSK7EL1G (Juego)
          http://www.megaupload.com/?d=FWXM6JC2 (Crack)


Sid Meier's Civilization III (abreviado Civilization III, Civ3 o CIII) es la tercera entrega de la saga de videojuegos de estrategia por turnos Civilization, lanzada al mercado entre el 30 de octubre y el 1 de noviembre.
Cuenta con 2 expansiones : Play the world y Conquests.


Novedades respecto a Civ II










En esta edición se creó el concepto de cultura y Zona de influencia con este último como el resultado del crecimiento del primero. La "cultura" se gana por medio de la construcción, ya sea de estructuras que generan cultura en las ciudades como templos, catedrales,coliseos, bibliotecas, etc. o por medio de maravillas del mundo que traen cultura en grandes niveles. La cultura se gana por turnos y cuando se llega a ciertos niveles, se amplía el rango de cobertura de la zona de influencia de la ciudad en cuestión. La Zona de influencia o "territorio" se refiere a la zona en la cual se ejerce soberanía por parte de una nación (más específicamente, se refiere a la suma de las zonas de influencia de las ciudades. Como normalmente las ciudades tienden a estar agrupadas (al menos al principio del juego), se forma casi un país el cual se considera territorio de la nación y tiene una serie de ventajas:
  • Los caminos o vías férreas solo funcionan para las tropas de la misma nación o para las tropas con autorización de paso. Esto beneficia de gran manera a la nación local pues puede enviar refuerzos más rápido haciendo uso de los beneficios de los caminos mientras que disminuye la velocidad de avance de las tropas invasoras.
  • No es posible fundar ciudades nuevas en territorios de otra nación, esto provoca una guerra automática. De esta manera se evita el problema de tener enemigos que fundan ciudades demasiado cerca a otras, además de que provee más seguridad para las ciudades al tener un área única donde no deben haber tropas enemigas de ningún tipo.
  • Traspasar el territorio de otra nación se considera un acto de agresión. En las anteriores versiones de Civilization se podía presumir cuando un área era territorio enemigo por la simple cercanía a ciudades (territorio cercano o adyacente a ciudades) pero ahora está correctamente demarcado para evitar inconvenientes. Esto afecta los ataques marítimos y anfibios pues ahora los barcos deben mantenerse, incluso en el mar, por fuera del territorio (marítimo) de la nación y mantener la costa despejada.









  • Se creó el concepto de recursos que puede ser de dos tipos:
    • Recursos estratégicos: Son los elementos de la naturaleza que se necesitan para construir ciertos tipos de armas y por ende ciertos tipos de tropas. Por ejemplo, una civilización puede conocer el manejo del hierro pero si no cuenta con al menos una mina de hierro no podrá nunca sacar ningún tipo de tropa que requiera hierro como lo son los espadachines. Otro ejemplo son los caballos. Si una civilización no tiene como recurso estratégico una manada de caballos, no será posible nunca construir ningún tipo de tropa que utilice caballos como los jinetes o las caballerías.
    • Recursos suntuarios: Son recursos que aportan alegría a los ciudadanos de una civilización por medio de los que en el juego se conoce como "Luxuries" es decir, bienes preciados por la población como seda o diamantes.
    • Recursos adicionales:Son recursos que no aportan felicidad ni son indispensables para la producción de ciertas unidades, sino que aumentan alguno de los ingresos de cada "casilla de juego",como el oro, que aumenta justamente la cantidad de oro que provee esa casilla, el trigo que aumenta el alimento, etc.
  • Se creó el concepto de comercio a mayor nivel que las versiones anteriores. A diferencia de las versiones I y II donde solo existían caravanas y rutas comerciales, ahora el comercio es más específico. Se pueden hacer "bloqueos comerciales" con las naciones aliadas para evitar que alguna de ellas comercie con otra en especial. Igualmente es posible hacer acuerdos comerciales en los cuales se puede comprar y vender prácticamente todo con otra nación, desde la compra de una ciudad (generalmente las naciones no venden sus ciudades pero en caso de estar fuertemente atacadas acceden a esto) hasta la compra de recursos estratégicos o recursos suntuarios.
  • Se creó el concepto de transporte aéreo. Ahora, cuando hay aeropuertos entre ciudades es posible trasladar de una ciudad a otra, sin importar la distancia, una tropa por turno entre aeropuertos, salvo que exista un bloqueo por parte de tropas enemigas, es decir, salvo que tropas de otra nación enemiga (en guerra) se encuentren en cercanías de la ruta por donde viajarían los aviones.
  • Se creó el concepto de bloqueo naval. Para construir rutas comerciales marítimas se necesita línea de vista entre las ciudades (costeras) participantes. Si existen tropas navales de una nación enemiga (en guerra) en la ruta, se considera bloqueo naval y se suspende la ruta de comercio.
  • Se creó el concepto de ejército . De esta manera es posible agrupar tres o hasta cuatro tropas (si se ha hecho la pequeña maravilla llamada El Pentágono) que para efectos de resistencia y desplazamiento serán como una sola unidad. Los ejércitos se pueden crear solamente con un Gran líder o si la civilización ha creado la pequeña maravilla llamada Academia militar. Los grandes líderes nacen de batallas en las cuales hay victoria para la civilización del líder y si la tropa que luchó fue una tropa élite.
  • Se creó el concepto de Edad Dorada , que es un periodo de 20 turnos en que la producción y el comercio reciben una gran bonificación. Esta se genera por la victoria de una "unidad única" o por la construcción de una maravilla del mundo determinada
  • Se creó el concepto de "pequeña maravilla" o "maravilla nacional", que a diferencia de las grandes maravillas pueden ser construidas por todas las civilizaciones, tales son: el pentagono, el proyecto apollo, la epopeya heroica, el palacio prohibido, etc.
  • Se creó el concepto de "gran líder" (que seria mejorado en Civilization 4), que suelen aparecer ocasionalmente tras una victoria por parte de una unidad de élite o tras ser el primero en descubrir un avance científico (Solo Civilization Conquest).
  • Además se le agregaron características extras a cada civilización, por ejemplo los chinos se consideran militaristas e industrialistas por lo que pueden construir barracas con mayor facilidad, sus unidades militares ganan experiencia más rápido, sus trabajadores construyen mejoras en poco tiempo y tienen un ligero bono de producción. Otra característica agregada a cada civilización es una unidad militar propia que solo esa civilización puede construir, por ejemplo los japoneses tienen sus samuráis, los aztecas sus guerreros jaguar, los estadounidenses sus F15, los romanos sus legionarios, etc.
Este Juego cuenta con dos expansiones llamadas Play The World y Conquests.
  • Play the world trae la opción de juego en modo multijugador con la característica principal de que es posible jugarlo en tiempo real y no basado en turnos como las anteriores versiones. Además de nuevas tropas, e imágenes incluye dos nuevos modos de juego: regicidio y eliminación. En regicidio existe una nueva tropa, el rey o la reina y el objetivo del juego es destruir al rey enemigo.
  • Conquest incluye más mapas, tipos de gobierno (Fascismo, imperialismo, consejo tribal, feudalismo), nuevos especialistas en la ciudad (unidades de policía e ingenieros civiles), más recursos, más maravillas, más civilizaciones, nuevas características del mapa (como volcanes) y algunas nuevas habilidades para las tropas como lo son esclavismo y ataque silencioso (stealth attack).

Recursos

En Civilization III, existen 3 tipos de recursos. Cada tipo de recuro puede ser encontrado solo en ciertos tipos de terrenos y provee un bonus de materias primas, comida o comercio si es encontrado dentro del radio de la ciudad y es explotado por un trabajador. Los recursos Bonus existen únicamente con ese propósito, mientras que los de lujo y estratégicos proveen otros beneficios como; los lujos y estratégicos pueden ser intercambiados, mientras que los de bonus no. Los recursos deben ser "conectados" a la infraestructura de la civilización (vía camino o ferrocarril) y deben estar dentro del borde cultural de dicha civilización para poder ser usado; un recurso fuera de la zona de influencia cultural puede ser utilizado si esta conectado a un camino y en el se construye una colonia (las colonias son fácilmente destruibles y pueden ser el objetivo de bárbaros, por lo que deben ser defendidas.
Los recursos de lujo contribuyen a la felicidad global de la civilización, cada lujo mantiene un ciudadano feliz por ciudad. Estos efectos no se multiplican por tener múltiples veces el mismo lujo. Por ejemplo, si una civilización tiene dos vinos conectados, solo uno proveerá el beneficio, el otro estará disponible para el intercambio. Construir un mercado incrementa enormemente el beneficio de felicidad por concepto de lujos en la ciudad donde se construya. Mantener a los ciudadanos felices es importante y previene desordenes civiles.
Los recursos estratégicos son recursos requeridos para entrenar ciertos tipos de unidades, mejoras en las ciudades o maravillas. Algunas tecnologías son requeridas para desbloquear dichos recursos, y son necesarios para un buen manejo del imperio. Probablemente el más importante recurso es el hierro, el cual es utilizado desde que aparece en el mapa hasta el final, es un requisito para poder construir ferrocarriles junto con el carbón. Al igual que los recursos de lujo, los recursos estratégicos pueden ser intercambiados.


ESPN MLS Game Night



        http://www.megaupload.com/?d=B3JQGVFN  (Parte 2)

Rewiew en ingles (No lo encontré en español)




ESPN MLS GameNight is a video game of the sports genre released in 2000 by Konami and Saffire Corporation. The game is considered to be an enhanced remake of ISS Pro Evolution, also published by Konami. It is the only MLS game to have been released on the PlayStation.
The game also featured the option of choosing either English commentary (provided by Bob Ley) and Spanish commentary (provided by Luis Tapia).





Gameplay



It has the option of choosing either 12 teams from the MLS or 53 international teams for a quick, friendly Exhibition game. In Season Mode, you participate in a full 32-game Major League Soccer season, you have to deal with realistic injuries, unpredictable weather conditions, and mid-season trades.You get eight points for each game you win, which you can save up to buy superstar players like Cobi JonesJason KreisMamadou Diallo, and Tony Meola.
There's also a Custom League mode and a custom-player option that lets you build up to 22 original players. Other options include adjustable difficulty and a training mode that let you develop your players.

National Teams

  •  Brazil
  •  Argentina
  •  Colombia
  •  Chile
  •  Paraguay
  •  Peru
  •  Jamaica
  •  Mexico
  •  United States
  •  Uruguay
  •  England
  •  Germany
  •  Italy
  •  Wales
  •  Scotland
  •  Republic of Ireland
  •  Northern Ireland
  •  Finland
  •  France
  •  Netherlands
  •  Norway
  •  Slovakia
  •  Spain
  •  Portugal
  •  Hungary
  •  Sweden
  •  Czech Republic
  •  Yugoslavia
  •  Ukraine
  •  Denmark
  •  Austria
  •  Belgium
  •  Poland
  •  South Africa
  •  Tunisia
  •  Romania
  •  Russia
  •  Bulgaria
  •  Switzerland
  •  Croatia
  •  Greece
  •  Japan
  •  Turkey
  •  Korea Republic
  •  Nigeria
  •  Cameroon
  •  Morocco
  •  Egypt
  •  Australia
  •  United Arab Emirates
  •  Iran
  •  Saudi Arabia

Hogs Of War









Link: 
http://rapidshare.com/files/279606708/Hogs_of_War_por_cesar1976.part1.rar  (Primera Parte)
         http://rapidshare.com/files/279623457/Hogs_of_War_por_cesar1976.part2.rar (Segunda Parte)


         http://rapidshare.com/files/279632911/Hogs_of_War_por_cesar1976.part3.rar  (Tercera Parte)


Password para descomprimir: cesar1976


Review en ingles








Hogs of War is a turn-based tactics video game developed by Infogrames Studios and published by Infogrames Europe, released for the PlayStation and PC in 2000 for Europe on June 6 and North America on August 5. Its cover-art is a reference to Full Metal Jacket. The game is set in a First World War-era where anthropomorphic pigs engage in combat. Play proceeds in a turn-based fashion, with 3D graphics, vehicles, a career-based single-player mode, and voiceover work (both narration and for characters) by British comedian Rik Mayall.
The theme tune for the game is Sousa's Liberty Bell March. The design of the game is discussed in the book "The Game Maker's Apprentice", which is co-authored by the lead programmer of the game and has a foreword by one of the game's designers.

Gameplay




The gameplay of Hogs of War is a turn-based tactics game where players take turns controlling individual members of their squad of hogs to engage in combat with the opposition. Each turn, a player takes control of a single squad member in a third-person perspective to move around the map including jumping over terrain and swimming over bodies of water yet can only engage in combat when stationary. Each turn has a set time limit that ends if the timer counts down to zero, the player skips their turn, a weapon or ability is used or if they have accidentally injured themselves such as walking into a mine field or falling from a high surface. Other hazards include bodies of water that while can be swam in, is damaging to nearly all types of soldiers that drains health as they swim. If a teammate is knocked into water by an opponent, they will automatically swim to the nearby shore line. While difficult, it is also possible to knock hogs off the map resulting in instant death. If all health is gone and the player is on land, the will fall over with a last comical remark before exploding.
Each squad member can be assigned a class type where they have immediate access to certain weapons and abilities. There are four main class types; heavy gunner that specialize in long range heavy weapons like bazookas, mortars and rocket launchers, engineer that specialize in explosives like grenades, mines and TNT, espionage that don't appear on the mini map and use sniper rifles and camouflage and finally medic that can heal other units in both close and long range. Despite the classes, any hog can pick up and use any weapon or ability if found in a crate that can be found across each map or dropped from blimps (that can be destroyed for further items).
Other than a hog's inventory items, players can also gain access to military vehicles like tanks and semi-aquatics and stationary turrets like heavy artillery and pillboxes, both or which provide health protection until they are destroyed and in some cases allow use of highly destructive weaponry unavailable for regular use. Bunkers and MASH tents also provide further protection but without weaponry, with the latter healing a small amount of health at the start of their turn.

Single-player
At the start of each campaign, the player chooses their nation/squad of up to eight hogs whose names can be customized. The main objective is the player has to conquer all five regions of the world map with each region containing five missions against each opposing nation (those not chosen by the player at the start).
At the start of the campaign, the entire squad is made up of grunts who have little maximum health and only a small set of basic weapons. Hogs however can be promoted as the player progresses through the campaign by earning medals. A single medal is given upon completion of a mission and five with every region conquered, with additional medals given if all squad members survive and any others collected during the missions (most of which are in heavily guarded or hard to reach places). First promotion opens up the four possible classes (heavy, medic, engineer and espionage) with the choice to pursue one and develop further, for example espionage begins with scout before being promoted to sniper, then spy etc. While all classes are distinctive, after enough promotions, all can eventually be promoted to a special Commando class that specializes in all weapons and abilities, the final promotion being Hero.
If a hog is killed during a mission they can still return for the next mission. If however three die, one will be permanently lost, and two lost if four die, along with their promotions.
In single player mode a significant difference exists in the versions of the game as presented on Playstation and PC. On the Playstation the NPC pigs are mobile and will move to take more advantageous firing positions or make use of buildings, vehicles, weapon drops and health packs; in the PC game the NPC pigs do not walk at all, and only move to acquire weapon drops when of a rank equipped with jet-packs.

Teams

There are six different pig nations featured in Hogs of War that while aren't directly named, are represented by their comically named elite team of soldiers and commandos who differentiate from each other with unique uniform colours, accents and helmets/hats for the gunner class. Each nation is parodied in the name of their squad and soldiers and by the pigs speaking during combat, usually at the start of each turn, before firing a weapon, after defeating an opponent or upon their own death. Voice work is delivered in over the top thick accents with comical lines emphasizing the stereotypical nature of each represented nation, usually acting in a stereotypical manner (some of which were mostly held during the war and are now out of date) or speaking about topics relevant to a stereotype, acting primarily as the game's source of humor. The six nations include Great Britain, France, Germany, United States of America, Russia and Japan.
Great Britain is represented by "Tommy's Trotters" who are clothed in green and wear standard issue First World War helmets. They are based on the British Expeditionary Force and are portrayed as either incredibly posh or hooligan like and use British slang with multiple regional accents. France is represented by the "Garlic Grunts" who are clothed in dark blue and wear army caps. They have thick over the top French accents who act in a stereotypical manner including snooty and insulting. Germany is represented by the "Sow-A-Krauts" (a play on the pork garnish sauerkraut) who wear grey and Pickelhaube helmets. They are based on the primarily on Imperial Germany who act in an aggressive manner and at times speak in a faux-German language with many references to sausage in hogs' names. The United States of America is represented by "Uncle Ham's Hogs" (after Uncle Sam) who wear light blue and cowboy hats. They are mostly voiced in a Southern US accents, typically portrayed as rednecks and country music singers. Russia is represented by "Piggystroika" (after Perestroika) who wear red and Ushanka fur caps. Despite the First World War themes of the games, they are portrayed more like the post-war Soviet Union, using communist terms like "comrade". They also speak at times in an drunken manner, another Russian stereotype. The last nation, Japan is represented by "Sushi Swine" who wear yellow and tropical visor caps. They are portrayed as having strict codes of honor while lacking knowledge in a more modern form of warfare, along with names taken from old Imperial Japanese positions like ninja and shogun.

Campaign

In an introduction by the Commanding General I. P. Grimly, a pig shaped collection of islands located in the South Pigsific Ocean known as Saustralasia has been found to be a rich source of swill (depicted like oil being harvested by pumpjacks) that is described as the "life blood of pigs", that who ever controls the swill controls the world thus leading to all nations engaging in an all out war to conquer the region. Under the supervision of I. P. Grimly, the player's chosen nation/squadron battles through each of Saustralasia's five main region; Hogshead, Saustralia, Trottsville, Bellyopolis and Arstria.
Upon conquering each territory, the squad is shown an educational film (in a satirical vintage fashion) on survival techniques including how to ration and stockpile, defamation of the enemy, unorthodox methods of camouflage, how to use boots in combat, keeping secrets safe (while at the same time showing off a secret military project) and simple if underplaying the importance of first aid. Upon defeating all other nations and laying claim to Saustralasian mainland, the squadron engages in a final battle on the Isle of Swill with the nationally ambiguous "Team Lard" and commando Legends from all remaining nations. Regardless of which chosen nation is victorious, all pig nations celebrate the end of the war and now a time of peace.
An ending cinematic shows one remaining soldier however who feels like nothing was accomplished from the war. At this point I. P. Grimly counter argues this notions by stating while in the space of four years his sweetheart has left him, his home destroyed and now with no chance of employment asks what was he even fighting for. Grimly then presents the soldier with a medal before he expands on his point with an oddly upbeat voiced closing statement:
Would you give it all up? No! A soldier has war in his blood and if we can't find a war, we'll blooming well start one! Thats the spirit! So long as politicians can create a pointless argument some where in the world, there will be a pointless war for us to fight! No stockpiled weapons will go to waste. Rest assured we'll be sharing this arsenal with all manner of new and unsavory enemies across this world of ours.
This is narrated as the soldier now cheerful and wearing his medal proudly, marches off into the sunset before Grimly wishes him luck once more where ever he may be or fighting.